
W dziale tym na podstawie przykładowych schematów przedstawiamy urządzenia wspomagające obsługę klienta oraz ich zastosowanie w praktyce. Wybierz interesujący Cię profil działalności:
Sklepy
- mały sklep - średnio 1-2 stanowiska sprzedaży, obsługa średnio do 300 paragonów / dzień
- sklep średniej wielkości - średnio do 5 stanowisk sprzedaży, obsługa średnio 300-500 paragonów / dzień
- duży sklep - średnio 3-5 stanowisk sprzedaży i więcej, w pełni skomputeryzowanych, nastawiony na bardzo szybką obsługę klienta, wykorzystujący najnowsze rozwiązania dedykowane do obsługi placówek handlowych, w tym również obsługę sieci sklepów
Lokale gastronomiczno-hotelowe
- lokal gastronomiczny - sprzedający na rachunkach otwartych lub typu fast-food, z obsługą kilku kelnerów/barmanów, realizujący zamówienia z baru i/lub kuchni
- hotel - obsługa recepcji hotelowej (rezerwacje, meldunki, obciążenia pobytu gości), obsługa restauracji lub pubu hotelowego wraz z realizacją zamówień z baru i kuchni, obsługa SPA
Wybierając z powyższej listy interesującą Cię branżę oraz rodzaj obiektu, zobaczysz w postaci graficznej na przykładzie schematów, sposoby wykorzystania urządzeń oraz dowiesz się jak rozbudować swoją placówkę o dodatkowe urządzenia wspomagające pracę personelu oraz zwiększające kontrolę właściciela m.in. nad stanami magazynowymi produktów.
Wszystkie przedstawione schematy działania to tylko przykłady wykorzystania urządzeń. Każdy użytkownik może wykorzystać w swojej placówce produkty z wybranych przez siebie kategorii, bądź rozbudować ich działanie o inne nie zaprezentowane tu funkcje i możliwości.
Jeżeli potrzebujecie Państwo pomocy w doborze sprzętu lub oprogramowania, lub jesteście zainteresowani bezpłatną prezentacją dowolnego systemu, to prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Nasi handlowcy pomogą dobrać odpowiedni sprzęt i oprogramowanie, stosownie do Państwa potrzeb. Zapraszamy również do skorzystania z bezpłatnej prezentacji dowolnego programu, która może się odbyć u Państwa w firmie lub siedzibie firmy SEGAL.