Zamki na kartę / kod / smartfon, zamki biurowe/hotelowe, online czy offline?
Zamki na kod / kartę / smartfon, dedykowane do hotelu czy biura, komunikacja online czy offline? O co wszystko w tym chodzi ipo co wybrać?
(+48) 77 457 75 99 lub NAPISZ DO NAS
Zamki na kod / kartę / smartfon, dedykowane do hotelu czy biura, komunikacja online czy offline? O co wszystko w tym chodzi ipo co wybrać?
Ceny kas fiskalnych wahają się średnio od ok. 1300 - 3000 zł netto, a drukarek fiskalnych od ok. 2000 - 3500 zł netto. Czy to jest całkowity i realny koszt zakupu? A może da się kupić kasę fiskalną za 300 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...
Planujesz zakup nowego urządzenia fiskalnego, kasę fiskalną lub drukarkę fiskalną? Pamiętaj że jeżeli jest to Twój pierwszy zakup urządzenia fiskalnego (pierwszy na dany nr NIP), to przysługuje Ci 90% zwrotu przy czym nie więcej niż 700 zł. Dotyczy to zarówno płatników podatku VAT jak i podatników zwolnionych z VAT.
Przed odebraniem przesyłki z zamówionym towarem zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.77 4577-599.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zapytania handlowego lub telefonicznie: +48.77 4577-599. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, możliwość zwrotu towarów dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Możliwość zwrotu towarów zakupionych w ramach działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT), jedynie po wcześniejszej akceptacji z naszym pracownikiem, w tym celu prosimy wcześniej o kontakt pod nr tel. +48.77 4577-599.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Czas udzielania gwarancji każdego produktu widnieje w opisie produktu na stronie www.segal.pl, w zakładce dane techniczne. Brak zapisu o gwarancji oznacza że produkt nie jest objęty gwarancją (np. oprogramowanie). W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt z nami, np. tel. 77 4577-599 lub poprzez formularz kontaktowy. Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie możesz reklamować bezpośrednio u nas. Pamiętaj że odsyłając sprzęt do serwisu należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego i dołączyć go do przesyłki.
Gwarancja jest realizowana na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej SEGAL
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
SEGAL
ul. Światowida 5
45-325 Opole
tel. 77 4577-599