Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 77 457 75 99 lub NAPISZ DO NAS

 
Artykuły
Zobacz wszystkie artykuły...
Zmiana stawek VAT od 01.04.2024

Na stronie Ministerstwa Finansów pojawił się komunikat, w którym poinformowano o decyzji o nieprzedłużaniu po 31 marca 2024 r. okresowego obniżenia stawki VAT na podstawowe produkty spożywcze

 

Kasa fiskalna za 300 zł?

Ceny kas fiskalnych wahają się średnio od ok. 1300 - 3000 zł netto, a drukarek fiskalnych od ok. 2000 - 3500 zł netto. Czy to jest całkowity i realny koszt zakupu? A może da się kupić kasę fiskalną za 300 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...

Produkt dnia
Karta zbliżeniowa Mifare Be-Tech z nadrukiem
Karta zbliżeniowa Mifare Be-Tech z nadrukiem

4,31 zł

Cena regularna: 4,92 zł

Najniższa cena: 4,92 zł

3,50 zł

Cena regularna: 4,00 zł

Najniższa cena: 4,00 zł
szt.
ACLAS KOS_ON - Kasa ONLINE
ACLAS KOS_ON - Kasa ONLINE

1 536,27 zł

1 249,00 zł

Waga etykietująca DIGI SM-5100EV
Waga etykietująca DIGI SM-5100EV

5 805,60 zł

4 720,00 zł

szt.
Kasa fiskalna - Elzab K10 ONLINE
Kasa fiskalna - Elzab K10 ONLINE

2 078,70 zł

1 690,00 zł

Zestaw P20 - 20 szt - pager/coaster
Zestaw P20 - 20 szt - pager/coaster

1 843,77 zł

Cena regularna: 2 212,77 zł

Najniższa cena: 1 832,70 zł

1 499,00 zł

Cena regularna: 1 799,00 zł

Najniższa cena: 1 490,00 zł
szt.
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii

12 863,34 zł

10 458,00 zł

Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!!
Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!!

5 448,90 zł

4 430,00 zł

szt.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki z zamówionym towarem zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.77 4577-599.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami tel. 77 4577-599 lub poprzez formularz zapytania handlowego i określ rodzaj usterki lub niezgodności towaru z zamówieniem, podaj kontaktowy nr telefonu oraz adres pod jakim znajduje się reklamowany towar
  2. Zapakuj towar który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz zgłoszenia reklamacyjnego,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. Czekaj na kuriera którego wyślemy po reklamowany towar
    UWAGA:
    • W przypadku zwrotu towarów, proszę w miarę możliwości nie oklejać oryginalnych opakowań taśmą, itp. Przesyłkę proszę zapakować do większego pudełka lub owinąć folią stretch bądź papierem, przed naklejeniem np. listu przewozowego,
    • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zapytania handlowego lub telefonicznie: +48.77 4577-599. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, możliwość zwrotu towarów dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Możliwość zwrotu towarów zakupionych w ramach działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT), jedynie po wcześniejszej akceptacji z naszym pracownikiem, w tym celu prosimy wcześniej o kontakt pod nr tel. +48.77 4577-599.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
    UWAGA:
    • W przypadku zwrotu towarów, proszę w miarę możliwości nie oklejać oryginalnych opakowań taśmą, itp. Przesyłkę proszę zapakować do większego pudełka lub owinąć folią stretch bądź papierem, przed naklejeniem np. listu przewozowego,
    • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zgłoszenia reklamacyjnego, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Gwarancja i serwis

 

Czas udzielania gwarancji każdego produktu widnieje w opisie produktu na stronie www.segal.pl, w zakładce dane techniczne. Brak zapisu o gwarancji oznacza że produkt nie jest objęty gwarancją (np. oprogramowanie). W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt z nami, np. tel. 77 4577-599 lub poprzez formularz kontaktowy. Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie możesz reklamować bezpośrednio u nas. Pamiętaj że odsyłając sprzęt do serwisu należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego i dołączyć go do przesyłki.

Gwarancja jest realizowana na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej SEGAL

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Adres do obsługi reklamacji

 

SEGAL
ul. Światowida 5
45-325 Opole
tel. 77 4577-599

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl