Opinie o Nas
Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 77 457 75 99 lub NAPISZ DO NAS

Podpis elektroniczny CENCERT

Podpis elektroniczny, co to jest?

Podpis elektronicznyZgodnie z obowiązującym prawem podpis elektroniczny potwierdzony ważnym kwalifikowanym certyfikatem ma taką samą moc prawną jak tradycyjny podpis składany odręcznie. Certyfikaty kwalifikowane umożliwiają wysyłanie deklaracji ZUS za pośrednictwem programu Płatnik, wystawianie e-faktur czy podpisywanie listów wysyłanych do organów administracji publicznej, np. Urząd Skarbowy, Sąd, itp.

Dzięki certyfikatom można też bezpiecznie uczestniczyć w aukcjach i przetargach internetowych, sporządzać dokumentację medyczną oraz robić przelewy i inne operacje w bankach, które akceptują certyfikaty kwalifikowane.

Certyfikaty kwalifikowane służą również w sądownictwie – do składania e-pozwów w e-sądach – oraz do zawierania umów cywilno-prawnych drogą elektroniczną.

Jak uzyskać podpis elektroniczny?

Firma SEGAL przy współpracy z Centrum Certyfikacji Kluczy Cencert od 2012 zajmuje się sprzedażą i wdrażaniem podpisów elektronicznych na terenie województwa opolskiego. Wszystkie operacje związane z uzyskaniem Podpisu Elektronicznego można załatwić w siedzibie firmy SEGAL lub bezpośrednio w siedzibie klienta. Cała procedura trwa zaledwie ok 30 minut.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Więcej informacji pod nr tel. 512 152 950, 608 620 253

Ile kosztuje podpis elektroniczny?

Poniżej przedstawiamy ceny podpisów elektronicznych w zależności od wybranego zestawu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%.

Zdjęcie Nazwa Skład zestawu Ważność certyfikatu Cena netto
 Podpis elektroniczny Odnowienie certyfikatu
Dotyczy także odnowienia certyfikatów wydanych
przez inne kwalifikowane centra certyfikacji
Tylko certyfikat (odnowienie) 1 rok 90 zł*
2 lata 125 zł*
 Podpis elektroniczny Nowy certyfikat bez czytnika Wydanie nowego certyfikatu 1 rok 190 zł*
2 lata 235 zł*
 Podpis elektroniczny z czytnikiem Nowy certyfikat z czytnikiem Wydanie nowego certyfikatu + czytnika USB 1 rok 230 zł*
2 lata 275 zł*
 Podpis elektroniczny z tokenem Nowy certyfikat z tokenem Wydanie nowego certyfikatu + token USB 1 rok 240 zł*
2 lata 285 zł*
Tabelka - przesuń »

*Konfiguracja wraz z aktywacją podpisu na komputerze Klienta - dopłata 50 zł netto

Podpis elektroniczny z dojazdem do klienta

Koszt podpisu elektronicznego realizowany bezpośrednio u Klienta:

  • na terenie Opola 70 zł netto + koszt wybranego powyżej zestawu
  • pozostałe lokalizacje - według indywidualnych ustaleń tel. 512 152 950, 608 620 253
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl