
Podpis elektroniczny, co to jest?
Zgodnie z obowiązującym prawem podpis elektroniczny potwierdzony ważnym kwalifikowanym certyfikatem ma taką samą moc prawną jak tradycyjny podpis składany odręcznie. Certyfikaty kwalifikowane umożliwiają wysyłanie deklaracji ZUS za pośrednictwem programu Płatnik, wystawianie e-faktur czy podpisywanie listów wysyłanych do organów administracji publicznej, np. Urząd Skarbowy, Sąd, itp.
Dzięki certyfikatom można też bezpiecznie uczestniczyć w aukcjach i przetargach internetowych, sporządzać dokumentację medyczną oraz robić przelewy i inne operacje w bankach, które akceptują certyfikaty kwalifikowane.
Certyfikaty kwalifikowane służą również w sądownictwie – do składania e-pozwów w e-sądach – oraz do zawierania umów cywilno-prawnych drogą elektroniczną.
Jak uzyskać podpis elektroniczny?
Firma SEGAL przy współpracy z Centrum Certyfikacji Kluczy Cencert od 2012 zajmuje się sprzedażą i wdrażaniem podpisów elektronicznych na terenie województwa opolskiego. Wszystkie operacje związane z uzyskaniem Podpisu Elektronicznego można załatwić w siedzibie firmy SEGAL lub bezpośrednio w siedzibie klienta. Cała procedura trwa zaledwie ok 30 minut.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Więcej informacji pod nr tel. 512 152 950, 608 620 253
Ile kosztuje podpis elektroniczny?
Poniżej przedstawiamy ceny podpisów elektronicznych w zależności od wybranego zestawu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%.
Zdjęcie | Nazwa | Skład zestawu | Ważność certyfikatu | Cena netto |
![]() |
Odnowienie certyfikatu Dotyczy także odnowienia certyfikatów wydanych przez inne kwalifikowane centra certyfikacji |
Tylko certyfikat (odnowienie) na nowej karcie | 1 rok | 145 zł* |
2 lata | 165 zł* | |||
3 lata | 280 zł* | |||
4 lata | 425 zł* | |||
5 lat | 550 zł* | |||
![]() |
Nowy certyfikat z czytnikiem | Wydanie nowego certyfikatu + czytnika USB | 1 rok | 238 zł* |
2 lata | 275 zł* | |||
3 lata | 375 zł* | |||
4 lata | 560 zł* | |||
5 lat | 750 zł* | |||
![]() |
Nowy certyfikat z tokenem | Wydanie nowego certyfikatu + token USB | 1 rok | 248 zł* |
2 lata | 285 zł* | |||
3 lata | 385 zł* | |||
4 lata | 570 zł* | |||
5 lat | 760 zł* |
*Konfiguracja wraz z aktywacją podpisu na komputerze Klienta - dopłata 50 zł netto
Podpis elektroniczny z dojazdem do klienta
Koszt podpisu elektronicznego realizowany bezpośrednio u Klienta:
- na terenie Opola 70 zł netto + koszt wybranego powyżej zestawu
- pozostałe lokalizacje - według indywidualnych ustaleń tel. 512 152 950, 608 620 253