Zobacz również:
Zestaw promocyjny dedykowany głównie dla lokali gastronomicznych
Co muszę kupić?
Zestaw DOTYKACKA to ekonomiczne stanowisko sprzedaży na ekranie dotykowym z licencją opłacaną abonamentowo w okresie miesięcznym lub rocznym. Kupujesz tylko to co jest Ci potrzebne do pracy, tzn. że sam decydujesz czy system będzie się składał tylko z tabletu sprzedażowego z oprogramowaniem + drukarki fiskalnej do wystawiania paragonów fiskalnych, czy rozbudujesz go np. o drukarki bonowe do wydruku zamówień na bar/kuchnię. Drukarki bonowe można nabyć od razu, lub dokupić je w późniejszym terminie. Użytkownik sam wybiera 1 z 3 licencji, dopasowaną do potrzeb (od prostej sprzedaży po rozbudowane rozliczanie stanów magazynowych).
Sprzęt kupujesz jednorazowo i jest on Twoją własnością, natomiast za licencję oprogramowania płacić w systemie abonamentowym (miesięcznie lub rocznie). Do wyboru są 3 rodzaje licencji:
- licencja ŁATWO (89 zł netto/m-c) - prosty i przejrzysty system sprzedaży na ekranie dotykowym, bez obsługi magazynów
- licencja KOMPLET (129 zł netto/m-c) - prosty i przejrzysty system sprzedaży na ekranie dotykowym, 1 mobilny sprzedawca, obsługa magazynu
- licencja NIEOGRANICZONA (199 zł netto/m-c) - prosty i przejrzysty system sprzedaży na ekranie dotykowym, nieograniczona liczba mobilnych sprzedawców, ewidencja czasu pracy, obsługa Uber Eats, obsługa magazynu
UWAGA!! Przy zakupie abonamentu rocznego (10% rabat), 2 letniego (20% rabat) i 3 letniego (30% rabat) oszczędzasz!!! Przykład: Wybierając licencję ŁATWO płacisz po 89 zł netto/m-c, co daje 12x 89 zł = 1068 zł netto/rok. Kupując licencję ŁATWO w abonamencie rocznym płacisz jednorazowo 1068 zł - 10% = 961,20 zł netto/rok, a wybierając licencję ŁATWO w abonamencie 3 letnim płacisz jednorazowo 36x 89 zł = 3204 zł - 30% = 2242,80 zł netto/3 lata (daje to 62,30 zł netto/m-c).
Poniżej porównanie funkcjonalności poszczególnych licencji
|
Licencja ŁATWO |
Licencja KOMPLET |
Licencja NIEOGRANICZONA |
Abonament miesięczny |
89 zł netto (62,30 zł - przy abonamencie 3 letnim) |
129 zł netto (90,30 zł - przy abonamencie 3 letnim) |
199 zł netto (139,30 zł - przy abonamencie 3 letnim) |
Obsługa urządzeń fiskalnych ONLINE |
TAK |
TAK |
TAK |
Max. liczba towarów/usług w bazie |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Max. liczna użytkowników |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Wsparcie techniczne |
telefoniczne + online, opcjonalnie bezpośrednio |
telefoniczne + online, opcjonalnie bezpośrednio |
telefoniczne + online, opcjonalnie bezpośrednio |
Obsługa magazynu (stany magazynowe) |
NIE |
TAK |
TAK |
Obsługa terminala kart płatniczych |
TAK |
TAK |
TAK |
Mobilny sprzedawca/kelner (obsługa zamówień na tablecie bezpośrednio przy stoliku) |
NIE |
TAK 1 stanowisko |
TAK 10 stanowisk |
Ewidencja czasu pracy |
NIE |
NIE |
TAK |
Obsługa Uber Eats |
NIE |
NIE |
TAK |
System rezerwacji |
do 100 rocznie |
Do 1000 rocznie |
nieograniczona ilość |
Zalecana dla |
małe lokale gastronomiczne, tylko sprzedaż bez obsługi magazynu |
małe i średnie lokale gastronomiczne, które chcą rozliczać stany magazynowe produktów oraz prowadzić obsługę bezpośrednią przy stoliku |
średniej wielkości lokale, nastawione na duży ruch, z obsługą magazynu oraz mobilnymi kelnerami przyjmującymi zamówienia bezpośrednio przy stoliku |
Tabelka - przesuń »
Płać tylko w sezonie
Za oprogramowanie DOTYKACKA płacisz tylko wtedy gdy go używasz, tzn. że możesz go wykupić tylko na te miesiące w których prowadzisz działalność. Jeżeli prowadzisz działalność sezonową np. od kwietnia do października, to opłacasz abonament tylko za te miesiące. Później za miesiące od listopada do marca nie opłacasz abonamentu za licencję i nie korzystasz z programu. Minimalny okres rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy.
Możliwość zawieszenia dotyczy jedynie abonamentów opłacanych miesięcznie (z miesiąca na miesiąc), nie ma możliwości zawieszenia abonamentu przedpłaconego na 12, 24 lub 36 m-cy (abonamentu ze zniżką).
Pamiętaj że jeżeli chcesz zawiesić lub rozwiązać umowę to musisz to zrobić co najmniej 10 dni przed końcem okresu abonamentowego. Wówczas nie przedłużymy Twojej umowy i nie będą naliczane kolejne opłaty za licencję. Inaczej licencja przedłuży się automatycznie i wygaśnie dopiero pod koniec kolejnego okresu licencjonowania. Pamiętaj, że nie zwracamy wartości opłaconych subskrypcji.
Zdalne zarządzanie
Całym systemem możesz zarządzać zdalnie przez przeglądarkę internetową. Logujesz się do swojej usługi z poziomu dowolnego komputera, laptopa, tabletu, smartfona i możesz np. dodawać nowe produkty, zmieniać ceny, dodawać/usuwać użytkowników, rozliczać stany magazynowe, przeglądać raporty, itp. Wszystko to co wprowadzisz/zmienisz pojawi się na stanowisku sprzedaży DOTYKACKA w lokalu. Pamiętaj że do synchronizacji danych potrzebny jest Internet w lokalu.
Bez zobowiązań
Zakup DOTYKACKA nie wiąże się z żadną długotrwałą umową. W każdej chwili możesz zrezygnować. Przy zakupie wybierasz sprzęt który będzie Ci potrzebny i on przechodzi od razu na Twoją własność. Jeżeli chodzi o licencję oprogramowania to opłacasz ją wtedy gdy chcesz z niej korzystać.
Dlaczego DOTYKACKA?
Do największych zalet systemu należy:
- zawsze aktualna wersja programu - w czasie opłacania abonamentu możesz korzystać z programu i pobierać najnowszą wersję jak tylko wyjdzie jakaś nowa poprawka lub uaktualnienie
- graficzna prezentacja całego menu z możliwością podziału na grupy towarowe (np. zupy, napoje zimne, itp.) oraz możliwością przypisania zdjęć produktów
- możliwość szybkiej obsługi bezpośredniej (jak w fast-food) gdzie klient sam podchodzi do baru
- możliwość sprzedaży na rachunkach otwartych (restauracje, kawiarnie), pozwala na otwarcie dowolnej ilości rachunków np. na klienta lub na stolik, z rozliczeniem na koniec konsumpcji
- indywidualny system uprawnień do systemu (np. możliwość stornowania lub nie, możliwość udzielania rabatów lub nie, itp.). Przykład: kelner dostaje podstawowe uprawnienia do sprzedaży, barman nieco większe z możliwością stornowania pomyłek, menager jeszcze większe z dostępem do raportów sprzedaży, a właściciel pełne uprawnienia
- możliwość kończenia transakcji paragonem fiskalnym, fakturą VAT lub rachunkiem niefiskalnym
Co wchodzi w skład zestawu?
- Terminal DOTYKACKA z 15,6" pojemnościowym ekranem dotykowym i aluminiową podstawą
Bardzo wydajne urządzenie które stanowi serce całego systemu, na nim jest zainstalowany program DOTYKACKA do obsługi sprzedaży i opcjonalnie magazynu
- Program gastronomiczny DOTYKACKA (wersja programu do wyboru)
Program sprzedażowy, rozliczane w abonamencie miesięcznym lub 1/2/3 letnim
- Drukarka fiskalna ONLINE (model do wydruku)
Można wybrać 1 z kilku modeli urządzeń, które różnią się wydajnością i sposobem podłączenia do sieci Internet (LAN lub WiFi) i są zalecane do obciążenia od ok 100 - 300 paragonów/ dobę. Wszystkie drukarki spełniają wymogi w temacie urządzeń fiskalnych ONLINE, które obowiązują m.in. lokale gastronomiczne i hotelowe od 1.07.2020r
- Opcjonalnie drukarka bonowa/paragonowa
Wydruk niefiskalnych zamówień na kuchnię lub bar, z możliwością drukowania faktur VAT dla klientów. Wyposażona w automatyczny obcinacz, wbudowane 3 porty komunikacyjne RS-232, USB, LAN oraz bardzo szybki mechanizm drukujący ok. 20cm/s.
- Instalacja i konfiguracja całego stanowiska POS
Wystarczy podłączyć całość wg przejrzystych oznaczeń na złączach oraz dołączonej instrukcji i można pracować. Całość jest zainstalowana i wstępnie skonfigurowana do pracy. Jeżeli drukarka bonowa ma być zamontowana gdzie indziej niż przy terminalu POS, np. na kuchni, to do Zamawiającego należy doprowadzenie przewodu tzw. „skrętki komputerowej UTP-5e” między kuchnią a barem. Firma SEGAL wykona odpowiednie wtyczki na istniejącym kablu celem podłączenia drukarki, ale w cenie instalacji nie ujęto układania okablowania do kuchni. Dla drukarek podłączanych bezpośrednio przy stanowisku sprzedaż POS nie trzeba przygotowywać okablowania, zostanie wykonane przez SEGAL w dniu instalacji.
- Gwarancję na cały sprzęt udzielana jest 12 m-czna gwarancja
- Darmowe szkolenie - 3h
Dla klientów z lokalizacji położonych do 150km od Opola, szkolenie wykonywane bezpośrednio w lokalu Zamawiającego w dniu dostawy i montażu sprzętu. Dla klientów z lokalizacji położonych powyżej 150km od Opole, szkolenie telefoniczno-internetowe, lub dopłata za różnicę km (ponad 150km) i szkolenie u Państwa w lokalu. Towar wysyłamy firmą kurierską, a szkolenie przeprowadzamy na odległość przez telefon i Internet. Podłączasz terminal POS do Internetu, a my do Ciebie dzwonimy i przeprowadzamy szkolenie. Dzięki połączeniu internetowemu serwisant widzi dokładnie ten sam obraz który jest aktualnie wyświetlany na terminalu POS, jesteśmy w stanie zdalnie sterować klawiaturą i myszką, tzn. że nasz pracownik w razie potrzeby może przejąć kontrolę nad kursorem myszy czy wpisać tekst z klawiatury co ułatwia szkolenie.
- Fiskalizacja drukarki fiskalnej nie wchodzi w cenę zestawu, jest doliczana oddzielnie w kwocie 50 1 zł netto jeżeli jest ona wykonywana w siedzibie firmy SEGAL lub 150 zł netto jeżeli jest wykonywana w siedzibie Zamawiającego. Więcej o tym co to jest fiskalizacja i kosztach fiskalizacji przeczytasz tutaj...
Jest to rozwiązanie dedykowane dla małych i średnich lokali branży gastronomicznej, które nie chcą wydawać dużych pieniędzy na rozbudowane i skomplikowane systemy komputerowe, jednocześnie chcą korzystać z dobrodziejstw jakie niosą za sobą stanowiska sprzedaży na ekranach dotykowych. Za stosunkowo nieduże pieniądze Klient otrzymuje w pełni funkcjonalne stanowisko obsługi POS. Oferowany zestaw może również pracować w placówkach innych niż gastronomiczne, które stawiają na szybką obsługę klienta, posiadają bardzo rozbudowaną ofertę produktów lub chcą wdrożyć rozbudowany system rabatowy lub promocyjny, np. kwiaciarnie, piekarnie, salony kosmetyczne, itp.
Czy mogę rozliczać magazyn i wprowadzać receptury do potraw?
Jeżeli wybierzesz licencję KOMPLET lub NIEOGRANICZONĄ to tak. W licencji ŁATWO można ewidencjonować tylko sprzedaż, bez rozliczania stanów magazynowych.
Co dostaję w cenie zestawu?
Zestaw POS Przy zakupie wybierasz jaką chcesz drukarkę fiskalną, czy będzie drukarka bonowa, itp. Bez różnicy jaki zestaw wybierzesz, otrzymasz go skonfigurowanego i gotowego do pracy.
Instalacja Ponadto w cenie otrzymujesz instalację i konfigurację całości. Jeżeli instalacja systemu odbywa się w odległości do 150km od Opola, to nasi serwisanci przyjeżdżają do Państwa i całość montują we wskazanym przez Klienta miejscu. Jeżeli instalacja odbywa się w odległości powyżej 150km od Opola, to całość sprzętu instalujemy i konfigurujemy w siedzibie firmy SEGAL, po czym na nasz koszt wysyłamy do Klienta. Otrzymujecie Państwo w pełni skonfigurowany zestaw gotowy do pracy, wraz z prostą instrukcją jak całość podłączyć, tzn. który kabel gdzie wpiąć, itp. Ponadto nasz serwisant dzwoni do Państwa i w razie potrzeby telefonicznie objaśnia jak całość podłączyć. Wszystko jest już skonfigurowane, więc wystarczy tylko wypakować z pudełka, podłączyć do prądu, podłączyć kabel do drukarki fiskalnej i bonowej i gotowe.
UWAGA! Jeżeli drukarka bonowa ma być zamontowana gdzie indziej niż przy terminalu POS, np. na kuchni, to do Zamawiającego należy doprowadzenie przewodu tzw. „skrętki komputerowej UTP-5e” między kuchnią a barem. Firma SEGAL wykona odpowiednie wtyczki na istniejącym kablu celem podłączenia drukarki, ale w cenie instalacji nie ujęto układania okablowania do kuchni. Dla drukarek podłączanych bezpośrednio przy stanowisku sprzedaż POS nie trzeba przygotowywać okablowania, zostanie wykonane przez SEGAL w dniu instalacji.
Gwarancja Na cały sprzęt udzielana jest 12 m-czna gwarancja.
Szkolenie W cenie zestawu otrzymujecie Państwo również instrukcję obsługi programu w formie PDF oraz 3h szkolenia z obsługi sprzętu i oprogramowania. Dla klientów oddalonych do 150km od Opola, szkolenie odbywa się u Klienta, nasz serwisant przyjeżdża do Państwa i po montażu całości dokonuje szkolenia. Dla klientów oddalonych powyżej 150km od Opola szkolenie odbywa się z wykorzystaniem telefonu i internetu. Nasz serwisant dzwoni do Państwa i udziela Państwu 3h szkolenia z zakresu oprogramowania i sprzętu. Jeżeli dysponują Państwo internetem w lokalu to wystarczy terminal POS podłączyć do internetu, a nasz serwisant jest w stanie zdalnie się z Państwem połączyć i udzielić szkolenia za pośrednictwem internetu. W przypadku połączenia internetowego, Państwo i nasz serwisant widzicie dokładnie to samo na ekranie, a serwisant jest w stanie nawet w pełni obsługiwać zdalnie program.
Średnio w ciągu 3h jesteście Państwo w stanie nauczyć się jak zakładać grupy towarowe (np. zupy, desery, napoje, itp.), towary w poszczególnych grupach (np. coca-cola 0,2L, fanta 0,5L, itp.), definiować ceny produktów, a nawet ustalać uprawnienia dla personelu.
Dodatkowe szkolenie / serwis pogwarancyjny Jeżeli nie wystarczy Państwu 3h darmowego szkolenia, bądź w przyszłości zajdzie potrzeba skorzystania z pogwarancyjnych usług naszego serwisu, to zawsze możecie Państwo dokupić dodatkowe szkolenie/pomoc techniczną. Usługi takie rozliczane są z godzin pracy serwisu i wynoszą odpowiednio 160 zł netto / roboczogodzinę pracy telefonicznej lub internetowej.
W przypadku szkolenia/pomocy technicznej wykonywanej bezpośrednio u klienta stawka ta wynosi 180 zł netto / roboczogodzinę pracy serwisanta + koszt dojazdu. Dojazd na terenie miasta Opola - 30 zł netto, dojazd na terenie woj. opolskiego - 70 zł netto.
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne), pod warunkiem że nie zawierają treści reklamowych (do innych produktów/stron) lub obraźliwych