Opinie o Nas
Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 77 457 75 99 lub NAPISZ DO NAS

Podpis elektroniczny

 
Artykuły
Zobacz wszystkie artykuły...
Kasa fiskalna za 300 zł?

Ceny kas fiskalnych wahają się średnio od ok. 700 - 3000 zł netto, a drukarek fiskalnych od ok. 1500 - 3500 zł netto. Czy to jest całkowity i realny koszt zakupu? A może da się kupić kasę fiskalną za 300 zł? Sprawdź jaki jest realny koszt zakupu kasy fiskalnej...

Jak odzyskać 700zł za zakup kasy?

Planujesz zakup nowego urządzenia fiskalnego, kasę fiskalną lub drukarkę fiskalną? Pamiętaj że jeżeli jest to Twój pierwszy zakup urządzenia fiskalnego (pierwszy na dany nr NIP) i dokonujesz zakupu urządzenia ONLINE, to przysługuje Ci 90% zwrotu przy czym nie więcej niż 700 zł. Dotyczy to zarówno płatników podatku VAT jak i podatników zwolnionych z VAT.

Produkt dnia
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii
Zestaw: Kompletne stanowisko POS dla gastronomii
12 986,34 zł 10 578,00 zł 10 558,00 zł 8 600,00 zł
Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!!
Zestaw POS SOGA XS - super oferta!!!
5 448,90 zł 4 430,00 zł
szt.
Karta zbliżeniowa Mifare Be-Tech z nadrukiem
Karta zbliżeniowa Mifare Be-Tech z nadrukiem
4,92 zł 4,00 zł
szt.
Zestaw P20 - 20 szt - pager/coaster
Zestaw P20 - 20 szt - pager/coaster
2 212,77 zł 1 843,77 zł 1 799,00 zł 1 499,00 zł
szt.
ACLAS KOS_ON - Kasa ONLINE
ACLAS KOS_ON - Kasa ONLINE
1 536,27 zł 1 249,00 zł

DOTYKACKA - zestaw sprzedaży ONLINE

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: ok. 2-3 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 5 040,54 zł 5040.54
Cena netto: 4 098,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena średnia: 5
Producent: SEGAL
Kod produktu: Dotykacka

Opis

Największe zalety:
  • kompletne stanowisko sprzedaży online z 14" ekranem dotykowym 
  • drukarka fiskalna ONLINE
  • oprogramowanie DOTYKACKA - licencja abonamentowa
  • do wyboru 1 z 3 wersji licencji 
  • graficzna prezentacja menu sprzedaży z podziałem na grupy, itp.
  • sprzedaż bezpośrednia, obsługa rachunków otwartych, możliwość dzielenie i łączenia rachunków
  • wystawianie paragonów fiskalnych, faktur VAT oraz rachunków niefiskalnych/wstępnych
Typowe zastosowanie:
  • punkty gastronomiczne, tj. kawiarnie, restauracje, PUBy, pizzerie, bary, itp.
  • lokale typu fast-food, którym zależy na zwiększeniu szybkości obsługi klienta lub możliwości stosowania atrakcyjnych systemów promocyjno-reklamowych
Zobacz również:
  • Czytniki kodów
  • Poradnik zakupow
  • Wagi sklepowe
  • Terminale POS
  • Drukarki bonowe
  • Zamki na kartę
  • Przepisy fiskalne
  • Schemat zastosowania

Zestaw promocyjny dedykowany głównie dla lokali gastronomicznych

Instalacja drukarki fiskalnej

Podłączenie, konfiguracja
i szkolenie z obsługi drukarki

GRATIS

Fiskalizacja w siedzibie SEGAL

100 zł netto 1 zł netto

Fiskalizacja w siedzibie KLIENTA

z dojazdem na terenie całego kraju

150 zł netto

Czytaj więcej o instalacji drukarki...

Zobacz jak odliczyć 700 zł
za zakup drukarki fiskalnej

Co muszę kupić?

Zestaw DOTYKACKA to ekonomiczne stanowisko sprzedaży na ekranie dotykowym z licencją opłacaną abonamentowo w okresie miesięcznym lub rocznym. Kupujesz tylko to co jest Ci potrzebne do pracy, tzn. że sam decydujesz czy system będzie się składał tylko z tabletu sprzedażowego z oprogramowaniem + drukarki fiskalnej do wystawiania paragonów fiskalnych, czy rozbudujesz go np. o drukarki bonowe do wydruku zamówień na bar/kuchnię. Drukarki bonowe można nabyć od razu, lub dokupić je w późniejszym terminie. Użytkownik sam wybiera 1 z 3 licencji, dopasowaną do potrzeb (od prostej sprzedaży po rozbudowane rozliczanie stanów magazynowych). 

Sprzęt kupujesz jednorazowo i jest on Twoją własnością, natomiast za licencję oprogramowania płacić w systemie abonamentowym (miesięcznie lub rocznie). Do wyboru są 3 rodzaje licencji:

  • licencja ŁATWO (89 zł netto/m-c) - prosty i przejrzysty system sprzedaży na ekranie dotykowym, bez obsługi magazynów
  • licencja KOMPLET (129 zł netto/m-c) - prosty i przejrzysty system sprzedaży na ekranie dotykowym, 1 mobilny sprzedawca, obsługa magazynu
  • licencja NIEOGRANICZONA (199 zł netto/m-c) - prosty i przejrzysty system sprzedaży na ekranie dotykowym, nieograniczona liczba mobilnych sprzedawców, ewidencja czasu pracy, obsługa Uber Eats, obsługa magazynu

UWAGA!!
Przy zakupie abonamentu rocznego (10% rabat), 2 letniego (20% rabat) i 3 letniego (30% rabat) oszczędzasz!!! Przykład: Wybierając licencję ŁATWO płacisz po 89 zł netto/m-c, co daje 12x 89 zł = 1068 zł netto/rok. Kupując licencję ŁATWO w abonamencie rocznym płacisz jednorazowo 1068 zł - 10% = 961,20 zł netto/rok, a wybierając licencję ŁATWO w abonamencie 3 letnim płacisz jednorazowo 36x 89 zł = 3204 zł - 30% = 2242,80 zł netto/3 lata (daje to 62,30 zł netto/m-c).

Poniżej porównanie funkcjonalności poszczególnych licencji

   Licencja ŁATWO Licencja KOMPLET  Licencja NIEOGRANICZONA 
Abonament miesięczny  89 zł netto 
(62,30 zł - przy abonamencie 3 letnim)
129 zł netto 
(90,30 zł - przy abonamencie 3 letnim)
199 zł netto
(139,30 zł - przy abonamencie 3 letnim)
Obsługa urządzeń fiskalnych ONLINE TAK TAK  TAK 
Max. liczba towarów/usług w bazie Bez ograniczeń Bez ograniczeń  Bez ograniczeń 
Max. liczna użytkowników Bez ograniczeń Bez ograniczeń Bez ograniczeń
Wsparcie techniczne  telefoniczne + online, opcjonalnie bezpośrednio telefoniczne + online, opcjonalnie bezpośrednio telefoniczne + online, opcjonalnie bezpośrednio
Obsługa magazynu (stany magazynowe) NIE TAK TAK
Obsługa terminala kart płatniczych TAK TAK TAK
Mobilny sprzedawca/kelner (obsługa zamówień na tablecie bezpośrednio przy stoliku) NIE TAK
1 stanowisko
TAK
10 stanowisk
Ewidencja czasu pracy NIE NIE TAK
Obsługa Uber Eats NIE NIE TAK
System rezerwacji do 100 rocznie Do 1000 rocznie nieograniczona ilość
Zalecana dla małe lokale gastronomiczne, tylko sprzedaż bez obsługi magazynu małe i średnie lokale gastronomiczne, które chcą rozliczać stany magazynowe produktów oraz prowadzić obsługę bezpośrednią przy stoliku  średniej wielkości lokale, nastawione na duży ruch, z obsługą magazynu oraz mobilnymi kelnerami przyjmującymi zamówienia bezpośrednio przy stoliku 
Tabelka - przesuń »

Płać tylko w sezonie

Za oprogramowanie DOTYKACKA płacisz tylko wtedy gdy go używasz, tzn. że możesz go wykupić tylko na te miesiące w których prowadzisz działalność. Jeżeli prowadzisz działalność sezonową np. od kwietnia do października, to opłacasz abonament tylko za te miesiące. Później za miesiące od listopada do marca nie opłacasz abonamentu za licencję i nie korzystasz z programu. Minimalny okres rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy.

Jeżeli masz wykupiony abonament 1 roczny/2 letni/3 letni, to również możesz go zawiesić na miesiące w których nie chcesz prowadzić działalności. Przykładowo wykupiłeś(aś) abonament 1 roczny (od stycznia do grudnia), ale działaność prowadzisz tylko od stycznia do czerwca, potem ją zawieszasz. Możesz te 6 niewykorzystanych miesięcy (lipiec-grudzień) wykorzystać np. w następnym roku.

Pamiętaj że jeżeli chcesz zawiesić lub rozwiązać umowę to musisz to zrobić co najmniej 10 dni przed końcem okresu abonamentowego. Wówczas nie przedłużymy Twojej umowy i nie będą naliczane kolejne opłaty za licencję. Inaczej licencja przedłuży się automatycznie i wygaśnie dopiero pod koniec kolejnego okresu licencjonowania. Pamiętaj, że nie zwracamy wartości opłaconych subskrypcji.

Zdalne zarządzanie

Całym systemem możesz zarządzać zdalnie przez przeglądarkę internetową. Logujesz się do swojej usługi z poziomu dowolnego komputera, laptopa, tabletu, smartfona i możesz np. dodawać nowe produkty, zmieniać ceny, dodawać/usuwać użytkowników, rozliczać stany magazynowe, przeglądać raporty, itp. Wszystko to co wprowadzisz/zmienisz pojawi się na stanowisku sprzedaży DOTYKACKA w lokalu. Pamiętaj że do synchronizacji danych potrzebny jest Internet w lokalu. 

Bez zobowiązań

Zakup DOTYKACKA nie wiąże się z żadną długotrwałą umową. W każdej chwili możesz zrezygnować. Przy zakupie wybierasz sprzęt który będzie Ci potrzebny i on przechodzi od razu na Twoją własność. Jeżeli chodzi o licencję oprogramowania to opłacasz ją wtedy gdy chcesz z niej korzystać.

Dlaczego DOTYKACKA?

Do największych zalet systemu należy:

  • zawsze aktualna wersja programu - w czasie opłacania abonamentu możesz korzystać z programu i pobierać najnowszą wersję jak tylko wyjdzie jakaś nowa poprawka lub uaktualnienie
  • graficzna prezentacja całego menu z możliwością podziału na grupy towarowe (np. zupy, napoje zimne, itp.) oraz możliwością przypisania zdjęć produktów
  • możliwość szybkiej obsługi bezpośredniej (jak w fast-food) gdzie klient sam podchodzi do baru
  • możliwość sprzedaży na rachunkach otwartych (restauracje, kawiarnie), pozwala na otwarcie dowolnej ilości rachunków np. na klienta lub na stolik, z rozliczeniem na koniec konsumpcji
  • indywidualny system uprawnień do systemu (np. możliwość stornowania lub nie, możliwość udzielania rabatów lub nie, itp.). Przykład: kelner dostaje podstawowe uprawnienia do sprzedaży, barman nieco większe z możliwością stornowania pomyłek, menager jeszcze większe z dostępem do raportów sprzedaży, a właściciel pełne uprawnienia
  • możliwość kończenia transakcji paragonem fiskalnym, fakturą VAT lub rachunkiem niefiskalnym

Co wchodzi w skład zestawu?

  • Terminal DOTYKACKA z 14" pojemnościowym ekranem dotykowym i podstawą 
    Urządzenie które stanowi serce całego systemu, na nim jest zainstalowany program DOTYKACKA do obsługi sprzedaży i opcjonalnie magazynu
  • Program gastronomiczny DOTYKACKA (wersja programu do wyboru)
    Program sprzedażowy, rozliczane w abonamencie miesięcznym lub 1/2/3 letnim

  • Drukarka fiskalna ONLINE (model do wydruku) 
    Można wybrać 1 z kilku modeli urządzeń, które różnią się wydajnością i są zalecane do obciążenia od 100 - powyżej 500 paragonów/ dobę. Wszystkie drukarki spełniają wymogi w temacie urządzeń fiskalnych ONLINE, które obowiązują m.in. lokale gastronomiczne i hotelowe od 1.07.2020r
  • Opcjonalnie drukarka bonowa/paragonowa 
    Wydruk niefiskalnych zamówień na kuchnię lub bar
    , z możliwością drukowania faktur VAT dla klientów. Wyposażona w automatyczny obcinacz, wbudowane 3 porty komunikacyjne RS-232, USB, LAN oraz bardzo szybki mechanizm drukujący ok. 20cm/s. 
  • Instalacja i konfiguracja całego stanowiska POS
    Wystarczy podłączyć całość wg przejrzystych oznaczeń na złączach oraz dołączonej instrukcji i można pracować. Całość jest zainstalowana i wstępnie skonfigurowana do pracy. Jeżeli drukarka bonowa ma być zamontowana gdzie indziej niż przy terminalu POS, np. na kuchni, to do Zamawiającego należy doprowadzenie przewodu tzw. „skrętki komputerowej UTP-5e” między kuchnią a barem. Firma SEGAL wykona odpowiednie wtyczki na istniejącym kablu celem podłączenia drukarki, ale w cenie instalacji nie ujęto układania okablowania do kuchni. Dla drukarek podłączanych bezpośrednio przy stanowisku sprzedaż POS nie trzeba przygotowywać okablowania, zostanie wykonane przez SEGAL w dniu instalacji.
  • Gwarancję na cały sprzęt udzielana jest 12 m-czna gwarancja
  • Darmowe szkolenie - 3h
    Dla klientów z lokalizacji położonych do 150km od Opola, szkolenie wykonywane bezpośrednio w lokalu Zamawiającego w dniu dostawy i montażu sprzętu.
    Dla klientów z lokalizacji położonych powyżej 150km od Opole, szkolenie telefoniczno-internetowe, lub dopłata za różnicę km (ponad 150km) i szkolenie u Państwa w lokalu. Towar wysyłamy firmą kurierską, a szkolenie przeprowadzamy na odległość przez telefon i Internet. Podłączasz terminal POS do Internetu, a my do Ciebie dzwonimy i przeprowadzamy szkolenie. Dzięki połączeniu internetowemu serwisant widzi dokładnie ten sam obraz który jest aktualnie wyświetlany na terminalu POS, jesteśmy w stanie zdalnie sterować klawiaturą i myszką, tzn. że nasz pracownik w razie potrzeby może przejąć kontrolę nad kursorem myszy czy wpisać tekst z klawiatury co ułatwia szkolenie.
  • Fiskalizacja drukarki fiskalnej nie wchodzi w cenę zestawu, jest doliczana oddzielnie w kwocie 50 zł netto jeżeli jest ona wykonywana w siedzibie firmy SEGAL lub 100 zł netto jeżeli jest wykonywana w siedzibie Zamawiającego. Więcej o tym co to jest fiskalizacja i kosztach fiskalizacji przeczytasz tutaj...

Jest to rozwiązanie dedykowane dla małych i średnich lokali branży gastronomicznej, które nie chcą wydawać dużych pieniędzy na rozbudowane i skomplikowane systemy komputerowe, jednocześnie chcą korzystać z dobrodziejstw jakie niosą za sobą stanowiska sprzedaży na ekranach dotykowych. Za stosunkowo nieduże pieniądze Klient otrzymuje w pełni funkcjonalne stanowisko obsługi POS. Oferowany zestaw może również pracować w placówkach innych niż gastronomiczne, które stawiają na szybką obsługę klienta, posiadają bardzo rozbudowaną ofertę produktów lub chcą wdrożyć rozbudowany system rabatowy lub promocyjny, np. kwiaciarnie, piekarnie, salony kosmetyczne, itp.

Czy mogę rozliczać magazyn i wprowadzać receptury do potraw?

Jeżeli wybierzesz licencję KOMPLET lub NIEOGRANICZONĄ to tak. W licencji ŁATWO można ewidencjonować tylko sprzedaż, bez rozliczania stanów magazynowych.

Co dostaję w cenie zestawu?

Zestaw POS
Przy zakupie wybierasz jaką chcesz drukarkę fiskalną, czy będzie drukarka bonowa, itp. Bez różnicy jaki zestaw wybierzesz, otrzymasz go skonfigurowanego i gotowego do pracy.

Instalacja
Ponadto w cenie otrzymujesz instalację i konfigurację całości. Jeżeli instalacja systemu odbywa się w odległości do 150km od Opola, to nasi serwisanci przyjeżdżają do Państwa i całość montują we wskazanym przez Klienta miejscu. Jeżeli instalacja odbywa się w odległości powyżej 150km od Opola, to całość sprzętu instalujemy i konfigurujemy w siedzibie firmy SEGAL, po czym na nasz koszt wysyłamy do Klienta. Otrzymujecie Państwo w pełni skonfigurowany zestaw gotowy do pracy, wraz z prostą instrukcją jak całość podłączyć, tzn. który kabel gdzie wpiąć, itp. Ponadto nasz serwisant dzwoni do Państwa i w razie potrzeby telefonicznie objaśnia jak całość podłączyć. Wszystko jest już skonfigurowane, więc wystarczy tylko wypakować z pudełka, podłączyć do prądu, podłączyć kabel do drukarki fiskalnej i bonowej i gotowe.

UWAGA! Jeżeli drukarka bonowa ma być zamontowana gdzie indziej niż przy terminalu POS, np. na kuchni, to do Zamawiającego należy doprowadzenie przewodu tzw. „skrętki komputerowej UTP-5e” między kuchnią a barem. Firma SEGAL wykona odpowiednie wtyczki na istniejącym kablu celem podłączenia drukarki, ale w cenie instalacji nie ujęto układania okablowania do kuchni. Dla drukarek podłączanych bezpośrednio przy stanowisku sprzedaż POS nie trzeba przygotowywać okablowania, zostanie wykonane przez SEGAL w dniu instalacji. 

Gwarancja
Na cały sprzęt udzielana jest 12 m-czna gwarancja.

Szkolenie

W cenie zestawu otrzymujecie Państwo również instrukcję obsługi programu w formie PDF oraz 3h szkolenia z obsługi sprzętu i oprogramowania. Dla klientów oddalonych do 150km od Opola, szkolenie odbywa się u Klienta, nasz serwisant przyjeżdża do Państwa i po montażu całości dokonuje szkolenia. Dla klientów oddalonych powyżej 150km od Opola szkolenie odbywa się z wykorzystaniem telefonu i internetu. Nasz serwisant dzwoni do Państwa i udziela Państwu 3h szkolenia z zakresu oprogramowania i sprzętu. Jeżeli dysponują Państwo internetem w lokalu to wystarczy terminal POS podłączyć do internetu, a nasz serwisant jest w stanie zdalnie się z Państwem połączyć i udzielić szkolenia za pośrednictwem internetu. W przypadku połączenia internetowego, Państwo i nasz serwisant widzicie dokładnie to samo na ekranie, a serwisant jest w stanie nawet w pełni obsługiwać zdalnie program.

Średnio w ciągu 3h jesteście Państwo w stanie nauczyć się jak zakładać grupy towarowe (np. zupy, desery, napoje, itp.), towary w poszczególnych grupach (np. coca-cola 0,2L, fanta 0,5L, itp.), definiować ceny produktów, a nawet ustalać uprawnienia dla personelu.

Dodatkowe szkolenie / serwis pogwarancyjny
Jeżeli nie wystarczy Państwu 3h darmowego szkolenia, bądź w przyszłości zajdzie potrzeba skorzystania z pogwarancyjnych usług naszego serwisu, to zawsze możecie Państwo dokupić dodatkowe szkolenie/pomoc techniczną. Usługi takie rozliczane są z godzin pracy serwisu i wynoszą odpowiednio 130 zł netto / roboczogodzinę pracy telefonicznej lub internetowej.

W przypadku szkolenia/pomocy technicznej wykonywanej bezpośrednio u klienta stawka ta wynosi 150 zł netto / roboczogodzinę pracy serwisanta + koszt dojazdu. Dojazd na terenie miasta Opola - 30 zł netto, dojazd na terenie woj. opolskiego - 70 zł netto.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Co wybrać
 

Nie wiesz który produkt wybrać?

Skorzystaj z przygotowanego poradnika, w którym opisano najistotniejsze różnice między produktami oraz praktyczne wskazówki dla kupujących. Dowiesz się na co zwracać uwagę przy zakupie m.in. kasy fiskalnej, wagi sklepowej oraz innych produktów z naszej oferty.

zobacz więcej Poradnik kupującego

 

Blog chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl